run forest, run!

ligger för tillfället i min säng och lyssnar på oskar linnros, kärlek!, har just hällt i mig en kopp thé, gud så gott det är! speciellt när vädret är lite ruggigt så som det är nu. men kollar man norrut så ser man att det ser klart ut långt där borta, vet dock inte om det är påväg hitåt eller bortåt.. anyway, idag har jag hunnit se på film, gå ut med hunden två gånger, ena gången bar det av till parkhallen för att köpa en nödvändig creme som jag gått och funderat på i några dagar nu! Neutrogenas såklart, älska deras produkter. springa ett varv i spåret, duscha och raka benen och haft ansiktsmask så nu är man riktigt fräsch alltså och nu ligger jag alltså här i min säng och funderar på om jag ska kikelikika lite på en film (nej inte genom nyckelhålet) och så får det nog bli, eller nej förresten först gå ner och hjälpa till med maten och äta! känner mig ovanligt snäll, hasta la vista hombres y mujeres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0