rävgräva galleria

fick med mig lite nya kläder hem ifrån köpcentret!
ett par jeans från bikbok 299:-
ojoj det blir många timmar om dygnet sju dagar i veckan!

vid köp av jeansen fick man ett plagg för max 199:- på köpet och då blev det detta linne för 149:-

linne från veromoda 179:-

min hoodiebuddie som trillade in med posten imorse

och sen har jag faktiskt köpt en till tröja som jag inte ännu tagit bild på!
jaja dagen har varit mys med min ellen!
"-hej, älskar du mig fortfarande?!!"
HAHAHA lol
och så avslutade jag dagen med att mucka lite på facebook med en riktig jubelidiot! ser ut att vara brunett men skenet bedrar så att säga! jefla bonde.. haha ja det var en trevlig dag iallafall! nu skall jag bege mig mot sängen
nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0