nyss hemkommen

från skolan alltså, eller stannade till på stan en stund och tittade på medan några tjejer ifrån klassen käkade på la baguette. Jag orkade inte, kan lika gärna äta hemma + att min mage inte mår direkt bra. jaja, nu ska jag fortsätta med redigeringen utav bilderna i photoshop som vi förresten har lärt oss grunderna i idag. Senare blir det att åka upp på stan igen för att kolla lite på modelljakten. Kommer vara sjukt mycket folk och vet egentligen inte om jag orkar med tanke på att mitt huvud dunkar lite smått sådär, men jag har ju lovat.. Ha en fortsatt trevlig dag så får vi se om jag slänger upp något mer inlägg senare eller om jag helt enkelt skiter i det!
puss och adjö
bild på vår tolkning av trygghet i skolan, heeelt oredigerad,ful min jag gör osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0