kom igen katten, det svänger ju!

Ja, så nu sitter jag alltså här igen. Det har gått fyra hela dagar sedan jag senast bloggade så nu ska jag uppdatera er om vad som hänt i mitt liv.

Onsdag: Bada i Säbylund med mor min.
Torsdag: Bada i Skagern med mor, bror, brors kompis och hans mor och hennes sambo.
Fredag: Var hos mina älskade morföräldrar för att hjälpa dem att städa, och samtidigt tjäna lite feta cash lixom, ka$$$$ching! Hjälpte sedan min morfar att få igång hans motorcykel som stannat ute vid marieberg, fick lite problem med startkablarna där alltså! Sen cyklade jag hem och insåg att jag hade punka på bakdäcket så då var jag tvungen att fixa det men sen visade det sig att det inte var någon punka men nu vet jag ju iallafall hur man tar loss bakhjulet från cykeln utan att knipsa av växel vajern vilket skulle vara ganska onödigt. Sen fick jag ett riktigt ryck och fick för mig att jag skulle ut och springa för sisådär första gången i mitt 16 åriga liv ungefär och det gjorde jag!
Lördag: FRIDUS95 flyttade hit för helgen, vi fixade med dip och morötter och gurka (som vi sedan insåg att vi inte hade behövt för gurka var mindre gott) sen såg vi Waiting For Forever, och visstvisst den var okej, men man måste nog tänka ganska mycket för att förstå den... Sen fortsatte vi med Burkläsk (även kallad Burlesque) och den var bra fast hade förväntat mig att den skulle vara bättre så den var lixom lite sådär, fast den var ändå bra! hahah blev lite krångligt där kände jag..
Söndag: Vaknade runt 11 imorse och så kollade vi på halva I Rymden Finns Inga Känslor, innan vi gick och åt en efterlängtad frukost! Frukost är verkligen så gott!!! Sen kollade vi klart på filmen, Ja eller Nej? - FEL SVAR!! och så spelade vi Midtown Madness 3 och lite Guitar Hero Aerosmith och World Tour. Och sen vetefan vad vi gjorde tröttacheyer_95, så drog fridus hem, jag käka saigon och sprang sen och det gick ju åt helvete med både knän och hälar som går sönder och blodtrycksfall som helst skulle se mig ligga halvdöd på marken och kanske värst av allt, musik som inte spelade i samma takt som jag sprang!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan va arg jag blev! nej, musik är för mesar, nu får vi se hur det går med det här löpandet om jag ger upp redan efter två gånger? det värsta är att jag kommer ju inte känna mig mindre värdelös utav det men det gör ingenting eftersom jag nyss klickade hem en hoodie buddie från http://www.hoodiehoodie.se/ har funderat ettag på att jag behöver en ny tjocktröja och så läste jag på paow's blogg om en som har inbyggda hörlurar! och det kände jag var ju ganska så über fränt, en MÅSTE HA sak!
en röd fick det bli, måste ha lite färg i vardagen ju!
NU skall jag gå ned för trappan på fjorton trappsteg som vi har mellan vår övervåning och vårt entré plan för att äta en liten kvällsmacka och eventuellt dricka lite the till denna. Jag hoppas att alla andra iallafall hade ett bra slut på denna regniga söndag, för det hade då jag oturen till att inte ha.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0