jimmyboii

HEJ, nu sitter jag här och klockan är mycket nu igen!
ridningen gick bra, fick en liten storhäst haha det lät kult.. jim, och jag känner att träningsvärken troligen kommer sitta där den ska imorgon.. och i övermorgon.. hehehe
och när jag kom innanför dörren här hemma så slogs jag först av doften från ett doftljus.. (ska troligen lukta gott men jag tycker nog att det luktar lite för starkt) och sedan KANTARELLER! ÅH älskar kantareller, så ett par kantarellmackor fick det bli till kvällsmat!
nu skall jag sova för imorn skall jag träffa el fridus och vi skall gå på el stad. bossboss
ha det!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Inte alltid så skönt med träningsverken man kan få efter ett ridpass.. haha :)

2011-08-16 @ 19:33:04
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0