imorgon är första dagen på resten av mitt liv

Har tillbringat dagen till att städa mitt rum ordentligt! har rensat båda garderoberna och vikt ihop alla kläder prydligt i byrålådorna. Sängen är renbäddad och golvet är dammsuget och hyllorna är dammade. Som sagt, städat det ordentligt!
Imorgon börjar skolan igen efter dessa tio veckor. Sommarlovet har ändå kännts långt tycker jag, kanske på grund av att jag faktiskt har längtat tills skolan börjar. Känner att det pirrar lite i magen, men så ska det vara inför första dagen på gymnasiet! Nya människor, nya möjligheter och nytt allt.
Idag är det sista dagen. Sista dagen på sommalovet. Sista dagen på mitt gamla liv. Nya tag, nya mål, nytt allt.
Nu ska jag färga mina ögonfransar, duscha, äta och måla naglarna för att sedan somna efter ett eller kanske två avsnitt av Gossip Girl.
XOXO
:P

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Okej det är skönt när det är städat överallt:) Jag har inte gjort så mkt idag, ska snart till tandläksren:( Jätte nervös. kram

2011-08-22 @ 10:52:03
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0