camilla gästbloggar

- är inte den där tröjan blå?
- jo?
- aha..

hej och hallå! mitt namn är sara camilla bohlin och jag (hoppas att jag) är julias vän sedan ungefär tre år tillbaka. tre ganska så bra år faktiskT! julia är en mycket snäll och givmild person, jag vet egentigen inte vad givmild betyder, men det lät proffsigt. hon har sovit hos mig inatt och vi har delat säng för vi tyckte att det var mysigtt. fast när jag sa att jag hade drömt att mina systrar blev avatarer så somna hon. då blev jag ledsen. sen snarka hon i mitt öra. då blev jag glad. igår fikade vi på stan med våra underbara vänner emma och julia och på kvällen tittade vi på tre filmer och hade det mycket mysigt med emma medans julia var på kräftskiva. vi skratta mycket och åt mycket. vi såg blue crush 2, chloe och himlen är oskyldigt blå. dom var sådär lite ganska halvdåligt bra. nu har vi ätit frukost och kollat på fame, den var bättre. fast nu spelar och sjunger julia hejdå min bajskorv, det är läskigt. jag äter godis.

good luck in life, i´m fabulous, see you never again!
xxx


bjuder på en underbart vacker bild från år 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0