8/8 2011

Drottningens namnsdag är det idag men det är inte direkt därför jag kommer uppmärksamma den inte! Jag har en vän som föddes för exakt sexton hela år sedan just idag. En mycket god vän som jag saknar så mycket att det gör ont i hela kroppen,
MMen jag har en plan. Jag har funderat på den i ett par dagar nu och det är en plan som jag tänker fullfölja. (och jo visst tycker väl ni att jag låter lite som sickan i jönssonligan?! that's the point) PLANEN som jag har räknat ut  in i minsta detalj skall snart fullföljas. Men först, ut med hunden innan det sker en olycka här inne!

Kommentarer
Postat av: julia hamock f.d timberlake

Jag älskar dig julia du är så himla underbar jag börjar gråta:D:D:D:D<33333333

2011-08-09 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0