tårar är bättre än falska leenden

Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
...
Håll i mig och släpp aldrig taget
Tänk om jag faktiskt gick av
Förlora mitt nyfunna hopp
Allt jag kom var till ett stopp
Spritt språngande galen
Faller jag nu går jag sönder
Dom kommer peka för alla har hört det
Visst det är väl dumt av mig
Men jag blir som blind, jag blir som stum
Jag borde nog lugna mig
Dom kommer döma mig
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar


Håll i mig och släpp aldrig taget
Tänk om jag faktiskt gick av
Förlora mitt nyfunna hopp
Allt jag kom var till ett stopp
Spritt språngande galen
Faller jag nu går jag sönder
Dom kommer peka för alla har hört det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0