kluckkluck

sitter i soffan och kollar på något värdelöst program, okejokej
torsdag: var på stan med frida från klockan 15-21 då det var tjejkväll på stan, med andra ord extraöppet! göttmooos, var tvungen att köpa en outfit till idag då det var bröllop... det var ju jävligt nödvändigt!

fredag: volleybollturnering i skolan och våran klass kom 3a av 6 lag, göttmooooooos, sen drog jag hem till mina kära morföräldrar och kände hur jag inte mådde bra så då fick mormor skjutsa hem mig och då inser man ju att man mår illa och jaaaaaa fyfan, magsjuk spydde som en gris. USCH! inte kul någonstans
lördag: legat i soffan i stort sett hela dagen och varit död- inget bröllop för mig inte fyfan blir så ledsen :c det var alltså min kusin camilla som gifte sig, hoppas det gick bra och så! ASSÅ det finns inget värre än att vara magsjuk men som pricken över i så missar man ett bröllop också, ååååååååååååååååååååh.

NU ska jag göra ingenting lite till innan jag somnar, men ni får väl ha det bra tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0