jag har blivit med android (oroväckande långt inlägg)

sitter just nu och lyssnar på veronica maggios nya album på spotify, som jag btw använder så mycket det bara går nu när det blir helt stört då man som jag har spotify free, eller spotify open! antar att jag lär betala för premium om jag ska överleva... får se hur det blir med det!
aja, jag har då faktiskt fyllt 16 år sen sist jag skrev, (jippieeee) känns ingen skillnad nej!
jag har också skaffat ny mobil, en xperia arc och det är min bästis! haha fan va sorgligt och ganska osant också egentligen men aja är iaf lite kär i den och så!
jag har även blivit kär i min escada parfym som jag fick när jag fyllde men jaja egentligen skriver jag bara för att jag har tråkigt och det är ändå ingen som bryr sig om allt dethär!
JUSTE det största som har hänt är ändå att jag har startat en asball chillklubb! vi är två medlemmar och imorgon kanske det kommer ingå en tredje, dock bara lite halvt provosoriskt skulle jag tro med tanke på att våran klubblokal är mindre än att det får plats två personer, men med lite trängsel så går det!
lokalen är min lekstuga och det ser mest ut som ett förråd men det ligger lite dynor därute som man kan ligga på<3
jajaaaa jag ska fan göra i ordning på den inom kort, typ nästa helg eller nån gång när jag får tid! BORDE verkligen för jag vill det! och det är en jävligt bra anledning.
jaja, idag var jag på bodaborg med klassen och jag var i lag med julia, linus och erik och erik bara förstörde men han fick oss ju iallafall att skratta då han ramlade! <3 skadeglädje är den enda sanna glädjen

sen bar det av hemåt och jag träffade linus för vi skulle plugga spanska i chillstugan, men ja, plugga i en chillstuga, det hörs ju på namnet att det inte går! så vi chillade istället förvånandsvärt nog! myyysigt jaja, sen så drog han på träning och då pluggade jag först lite spanska och nu ska jag börja med svenskan, men jag tycker att det är ju ganska svenskt att blogga så min svenskalärare borde egentligen vara nöjd.. dock bloggar jag ju inget om ernest hemingway och hans liv och verk och allt vad det nu är men nu gjorde jag ju nästan det såg ni?

i vilket fall som helst så ska jag plugga nu för jag orkar inte spara det till typ söndag kväll med tanke på att jag typ inte kan göra det någon annan gång! så ha det så djävulskt bra och ta god hand om er!
puuuuusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0