i'm not gonna write you a lovesong

hejsan mina vänner!
hehe vaknade typ för en halvtimme sen och har just ätit min frukosT, hehehe mamma var lagom glad...
aja, nu SKA jag plugga eftersom jag inte gjorde det igår :@ blir lite småsur på mig själv mmhh...
engelska först tror jag, sen andra engelskan, och sen hemkunskapen... USCH, jag tycker inte om att plugga!
och idag får ni inga bilder då min externa hårddisk har laggat upp sig och funkar inte för den glappar massor, inte roligt!!!! är svinarg.. men ni kan få ett musiktips istället om ni är snälla!
me like their coverssss jaa :d

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Är du intresserad av min blogg?

Ska vi lägga till varandra via bloglovin? Lägg till mig, säg till när du gjort det så lägger jag till dig. ;)

2010-09-26 @ 20:11:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0