solfroSSaa

jaaaaaaaa, asså sitter och fryser fast ändå är det jättevarmt :o
hahaha fast det var värre förut ;)
aja, dagen tillbringades som sagt vid sjön leken, med mamma, lillebror, kusin och hans två små kultingar som för övrigt är galna!
jaaa, man brände ju sig liiiiiite smått sådär, men inte så farligt..
ja om man inte räknar med neeeeeeeesan då men jag tycker inte om att räkna på sommarlovet ;)(den ser ut som en kokt kräfta)
jaaa, kvällen har jag inte gjort så mkt, mer än att jag fick laga mat -.- gilla inte' haha men det blev ändå ganska gott ;)
och nyss kollade jag på sex and the city, jag ÄLSKAR verkligen programmet!!!!!!!!!! :D<3
men nu ska jag sova, och imorn blire freida<3 vi får se vad vi hittar på för bus ;)<3
pusspussssssssssssss
bjuder på bilden som inte är ny men inte direkt gammal heller, kanske nån månad.. FYI
ren spegel!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lina

haha jaa verkligen! :)

ha en fin dag!

2010-07-15 @ 11:53:03
URL: http://liinamj.blogg.se/
Postat av: frida

HAHAHA GALNA SMÅ KULTINGAR!!!:D <3333



sv: hahaha ja vi är lite söta(a)

2010-07-15 @ 13:12:33
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0