sheeeeeeeeena mittbena va!!!!!!!!

jaaaaaaa, asså det här inlägget orkar jag inte lägga ner så mkt energi på känner jag för jag är trött och jag har lovat mig själv att jag ska gå och lägga mig senast tolv ;)))
ah.. vi får se hur det går med det.......................... JAG SKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dagen har iaf vart lite mysig tycker jag allt! åter igen har jag lekt med frida och troligen blir det så imorn också!! hehehehhe <3 frida är en mycket fein liten kissekulting <3
aja , här kommer lite bilder från idag och våran pickisnickis med mera :
först åt vi glass på gräset utanför nikolaikyrkan / låg i gräset!!! (det står på sommarlistan)<3
vilken fein lila nagel freida! MUMS VI ÅT STRAWBERRIES OCKSÅ!<3
ÅÅÅÅÅÅÅH TIITTA VILKEN SÖT LITEN KISSEMISSE PÅ FRIDAS AXEL<3
vi åkte till en liten mysig brygga som vi var på igår meeeed jaaaaah! <3
OCH DÄR HADE VI PICKNICK! omg klockan är nästan tolv, bilderna segar!
heheh men jag hade ändå typ inga mer spännande bilder att bjussa på idag iaf !!
jaaaaaaaaa
godnatt allla små kissemissekultingar <333333333333 //seriousclub

Kommentarer
Postat av: frida

haha underbart:D fin nagel må ja säga. ASSÅ DEN DÄR KISSEMISSEN PÅ MITT AXEL VAR SÅ FIIN, synd att jag åt upp den.. <3

2010-07-07 @ 23:58:14
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

härliga bilder :D

2010-07-08 @ 14:30:39
URL: http://myrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0