oooooooooj vad jag uppdaterar!

hah, var för trött för att updatea yday
talangen va nice, inte så bra musik men hade kul med bra folkkkkkkk <3
hehehhe bläckfiskdans och ankmin!!!!!!! det e grejjsningar det asså ;)
tjaaaa............ jag vet inte vad jag ska skriva..
aja men en elefant var iaf ute och gick och så kom det en myra och då sa myran du har en snabel! sen gick han.
ASSÅ HAHA FAN VA DÅLIG JAG DÖR HEJDÅ
btw så hittade jag just på den själv för jag ville!!!!!!!!!!!!!hahaha nej jag ville inte men jag skrev ändå
juste jag skulle ju skriva en novell ja :o
haha inte många som visste men ändå.. jag borde börja med den nån gång!!!!!!!!!!!
men inte nu för imorn ska jag till marieberg med mitt mormor!!!!!!!!!!!! jag vet, supercoolt! nej men mysigt<3 + att min mormor är världens coolaste så ;)
aja, sen blire fieeeeeesk (http://bfrida.blogg.se)
och vi ska tälta!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehehheheheheh <3
aja , vi får se om det blir nån update imorn!!!!!!!! men man vet ju aldrig liksommmmm, jag kanske får tillfälle att sitta vid datorn en stund nån gång :)
HAHA HEJ FRIDA *vinkar*
asså hahah jag har inget liv, jag ska upp kl 9 im och jag sitter här !
ujujuj tidigt asså..
JAJA MEN NU SKA JAG BERÄTTA EN ROLIG HISTORIA OM EN MUSLIM!
eller var det müsli......................
gottnatt små barn!!!!!!!!!!!!
dagens låt: cara mia
HAHAHAHAHHAHAHAH AH FAST NÄE HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHA LOL IBLAND ÄR JAG FÖR ROLIG TACK TACK!
Dagens bok: En plats de kallar lyckan skriven av Mårten Sandén
HAHAHAHHAHAHA ASSÅ JAG SITTER I MIN FÅTÖLJ DET ÄR HELT MÖRKT PÅ MITT RUM FÖRUTOM DATORN OCH HELT PLÖTSLIGT ÖPPNAS DÖRREN:
*min första tanke var , vafan sover inte mamma och pappa redan?!?!?!? :o
andra var , kan molly (min hund) öppna dörren sådär bra?!!?!*
SÅ SER JAG ATT DET ÄR MIN LILLEBROR (8år) SOM KOMMER IN OCH GÅR OCH LÄGGER SIG I MIN SÄNG!!!!!!!
jag ba -vafan gör du?!?!?!
han svara inte, och då fattar jag att han har gått i sömnen!! (det har hänt förut)
och jag börjar asgarva och sa till han att gå, men han vakna inte
och jag ba OLLE VAKNA DU LIGGER I MIN SÄNG
han reagerade inte
jag ba OOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLE!!!!!!!!!!!!!!!!!typ skakade på honom jättemkt och då fick jag ett slag rätt på näsan AJ
jag ba ASSÅ OLLE VAKNA OCH FLYTTA PÅ DIG, DU LIGGER I MIIIIIIIN SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNG :@
han ba VA?!?!?! och så gick han! haha jag tror inte han vakna på riktigt egentligen utan han gick nog bara tillbaka till sitt rum i sömnen också.....

HAHAHHA ASSÅ NU BLEV MITT INLÄGG LITE SPÄNNANDE TROTS ALLT
GODNATT ALLA SMÅ BARN!!!!!!!!!!!! sov gott och försök att inte gå i sömnen va ;)




talangen med cheyerna <3



haha fan va långt inlägg ;s

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHA ASSÅ MITT EFTERLÄNGTADE INLÄGG SOM JAG SKULE BLI GLAD AV, HELT KORREKT! HHÖRDE JAG BINGO? :7 HHAHAHAHAHHAHA ASSÅ TAGGA IMÅRN :$$$$$$$:********** HAHAHAHA ASSÅ LOL TÄNK OM JAG VILL SPRIENGA I SÖMNEN DÅÅÅE?!?!?! <33333333

2010-07-02 @ 01:05:28
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: Miranda M.

HEJ! =) vilken underbar fantastisk blogg du har :]

ta en titt på min nystarta blogg kanske?

Jag skriver om en massa intressanta saker!

(förlåt om du redan fått detta)

2010-07-02 @ 09:36:31
URL: http://mirandaland.blogg.se/
Postat av: frida

HAHAHAHA STOD DET SÅ? :O<33333333

2010-07-02 @ 11:29:00
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Rösta på mig i Veckans Blogg : )

http://lickeli.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-deltagarna.html#comment

Puss

2010-07-02 @ 11:58:22
URL: http://carolinefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0