"oj, fisken drunkna" "kan fiskar ens drunkna" " ja i luften!"

HAHAHAH jaaaaaa..... har haft en mkt mysig dag med finurligafrida<3
först drog vi till mcdonalds och keka cheeseburgare och mcflurry marängswiss som för övrigt just nu bara kostar 10KR!!!!!!!!!!!!!!!! :D<3 plus kosta vatten dricka cola! ;)<33
jaaaaa va söt jag är <3333333333333333 fast nääää
HAHA nej frida är inte naken (även om ni gärna ville tro det, på mcdonalds och allt)
DEN TJYVAKTIGA KAJAN SVEN-ERIK (vi/jag döpte han efter en annan känd tjyv)
HAHAH vi diggar den drogade blicken och fnäkrarna som jag brukar säga!
NÄMEN TITTA VILKEN SÖT LITEN KISSEMISSEKULTING ÅÅÅÅH VILKEN FIIIN<3 jag älskar små kissemissar<33333
ååh vilken fridfull bild när jag sniffar i nemos öra! jag älskar nemo <3333333
NU HAR VI KOMMIT TILL DEN DELEN I PROGRAMMET DÄR DET ÄR GISSA BAJSET, JO DET ÄR SANT! och den som kan gissa vilken sorts bajs det är vinner det helt otroliga, makalösa priset ÄRAN!!!!!!!!!!!!!!!! och en bajsklutt som dom får hämta själva (frivilligt)
här ser ni frida, gravid i elfte månaden!!!!! och breve henne står ultimo, en riktigt trevlig liten ponny må jag säga!
riktigt söt chey det dära må jag säga! jaa mmhh aah jomenvisst!<3EN FIESK
MYSIG LITEN BRYGGA TYCKER JAG OCKSÅ JAAAAAAAAA! :D
OBSERVERA ATT DET ÄR EN STEN, JA JUST DÄR I VATTNET! (den syns iaf inte för svar-tån är ingen mysig vatten)
HAHAHHAHHA ASSÅ SA DU STEN VEM ÄR SERIÖS!?!?!??!?!??!??!
GODNATT VILKEN FEIN AFSLUTNINGS BIELD<3
HAHAH OCH DAGENS SKÄMT VAR ATT KOLLA PÅ FILM MED EN DÖD ANDRÉ SOM VILAR FRIDFULLT HAHAHAHHAHAH
TACK FÖR MIG OCH VÄLKOMMEN ÅTER, PUUSSSSSSSSSSS<3333

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHHAHAHAA JAG DÖR PÅ RIKTIGT NU AHAHHAHAHAHAHA SERIÖST HAHAHAHA VÖÄRLDENS ROLIGASTE OCH SERIÖSASTE INLÄGG HAHAHAHAH<333

2010-07-07 @ 01:05:11
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0