avreagerarmig

Du heter? julia helena sofia carnebrant

Smeknamn: gullan, jolia, chicken

Låt som när du är ledsen sörjer till? hm, nån med eminem/volbeat/in flames

Beroende av? frida, musik, gitarren, piano

Vad tror folk om dig? att jag är störd troligen,

Vad får du oftast komplimanger för? vet inte..

Hur imponerar man på dig? humor!

Brukar du skratta för dig själv? ganska ofta ;s

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? orkar inte kolla

Var bor du? örebrO

Trivs du där? yessir

Har du haft sex idag? med frida i ett provrum :P

Hur svarar du i mobilen? ica kvantum?

Vem ringde du senast? freidA

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: maiZ

Brukar du komma i tid: kanske !

Hur känner du dig nu: riktigt jävla arg

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: näej!

Hade du en bra kväll igår: kommer inte ihåg

Favoritdryck på morgonen: thé

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar, typ 23, lov och helg typ.. 1

Är du blyg?: njae

Sysslar du med någon idrott: ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Har du spytt offentligt: nepp

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: äta troligen eftersom man bör äta för att inte vara hungrig.. 

Är du nöjd med ditt liv: typ 20% av tiden , ja
Är du bortskämd: skulle jag nog inte säga

Vad gör du i morgon: emoar mig

Vad är det värsta du vet? vara hemma

Har du bra vänner och äkta vänskap? jarå

Vad är det finaste du fått? mitt piano, tack gammelmormor

En speciell dag du minns: dagen jag och frida became friends

Du samlar på: tårar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: friDa

När grät du senast: 2 minuter sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: åka till usa

Vill du gifta dig? nån gång

Vill du ha barn? kanske

Är du musikalisk? lever för musiken

Vad dricker du helst när du är törstig: cocacola

Bor dina föräldrar tillsammans: sorgligt nog

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ganska många gånger

Biter du på naglarna: aldrig

fortfarande inte avreagerad...

Kommentarer
Postat av: frida

GULLEGULLAN KOKO SOM EN GÖK - KOKO

JAG BJUDER DIG TVÅ RUM O KÖK - KOKO

KOM ÄLSKLING OCH GÖR ETT FÖRSÖK - KOKO

I MINA TVÅ RUM O KÖK - KOKO

2010-12-29 @ 15:52:29
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0