talangfinalen bara lite sent!

tjavamhh, igår vare talangfinalen och det var fan bästa talangen i år, fan vilket ös ;)) hehehe
hahah, jag och julia och julia och ellen hoppade runt som små troll och hade jättekul :D (haha ja julia,julia,julia och ellen liten mobbad kissemisse <3)
hahahahha asså ah, jävlar vilken energi :D
och när jag kom hem hade jag massa energi fortfarande så då tänkte jag , ah men då kanske jag kan läsa lite!
hahaha jag läste 3 sidor,- som jag fick läsa om sen,- och sen somnade jag med lampan tänd och boken i handen! yes, very good!
aja, idag har jag bara chillat, skulle vart med julia men det blev inte så. <3:/
nu ska jag sovaaaaaaaaaaaa, imorn ska jag rida ÄNTLIGEEEEEN <33333333333
och ska börja storhästgrupp ;)<3
och juste, nu hela kvällen har jag suttit och läst Ljudet av ditt hjärta, verkligen bra bok <3
JAJA godnatt nu små kissepissar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0