nEJmENtJA!!!

Gud va skönt det har vart att ta lite ledigt från bloggen!
Jag har ändå inte haft typ nåt att skriva om så.. nästan hehehheheh.
Skulle ha skrivit ett inlägg häromdagen men det blev inte så för internet/datorn krångla och jag vet inte allt vad det var..
Aja nu ska jag iaf försöka igen, och vi får väl se hur det går c:
Haha, idag har jag verkligen gjort iiiiiiiiiingenting, suttit framför tv'n och datorn och bara tagit det lugnt.
MEN ikväll ska jag på biiiiiiiiiio mohahah, ska se eclipse med julia<3 eh, ah vi är lite sena men "vi har inte haft tid" eller nåt sånt...
ah asså jag är inte direkt beroende av twilight eller så jag tycker bara att det liksom är bra filmer och bra böcker.
(när jag läser är jag beroende, jag erkänner... okej, kanske när jag ser filmerna också..)
MEN, det finns faktiskt dom som är värre, jag går inte direkt runt och pratar om det 24/7 och säger saker som "åååååååååååååååh edward, han är så snygg. jag tror jag är kär i robert pattinson<3333333333 vill du gifta dig med mig" jag tänker det bara ;) HAHA LOL, fast nee, jag tycker fan inte rob är snygg.. bara i filmerna. taylor är väl helt okej nanana <3
HAHA fan vilket tråkigt inlägg, men som ni ser håller jag på att göra en bloggdesign (helt själv sitter och leker, och skrattar, och svär, och blir arg för att det inte går som jag vill, omvartannat pms på bloggen heheh :$)
fast den som jag har just nu ska jag inte ha, jag har typ härmat min kompis och det känns inte okej, checka hennes blogg http://bfrida.blogg.se/
aja, jag ska fortsätta leka, men inte idag ;)
okej ska ta en dagens fråga ;))
vilken av twilight filmerna tycker du är bäst?
min favorit av dom två som jag har sett är twilight asså första, men det är bara för att man blir så besviken på new moon när edward lämnar bella ..
fast å andra sidan så är ju jake med mer i new moon.. HAHA nerd im sorry.
ska aldrig mer ta upp det igen ;)
(det är inte ett löfte, jag kommer kanske göra det igen.. hmm låter som en gåta)


wannabe august strindberg! han var en fin man.. r.i.p. <3 HHAHA

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHHA frida minen(a) nemen august strinndberg var en fein maen<3en fin kvinna.

2010-08-10 @ 16:15:27
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: frida

och du får ha din deisgn som du har nu, för den vart jetefein:D<3 och du härmar inte mig.o<3

2010-08-10 @ 16:15:51
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0