eclipse och lite annat ;)

hihihiohoho, nu har jag äntligen sett eclipse och vad säger man? well, I can't lie to you guys.. I think i'm in love.. HAHA
nej men ärligt, jävligt mycket värd pengarna!!!
och som vanligt så trasslade jag och julia lite där ibörjan när vi skulle köpa biljetterna och så också, men ingen är förvånad, right? (jag vet att ni älskar när jag skriver lite svenglish ;))
hahahaha, jag tycker om popcorn och julia med.........................................hm........
men colan på bion!!!!!!!!!!!!!!!! hur jävla mkt koffein är det i den tro för man blir speedad som fan :D hahahha och sen är det jätte hälsosamt att äta lite dextro när man redan ÄR speedad :D "det är som grädden på moset lixom!" HAHA
och jag kanske är lite kär i jacob numera..... HAHA nog om det lol ;)
aja, men vad skulle ni säga om en liten dikt in my blog sidådär? haha jag bryr mig inte, ni får en ändå. värd att läsa <3

Yesterday a butterfly
Came floating gently through the sky.
He soared up through the atmosphere

Then drifted close enough to hear.

I said, "I'd love to fly with you
And sail around the way you do.
It looks like it would be such fun
To fly up toward the summer sun.

But I have not your graceful charm.
I haven't wings, just these two arms.
I've been designed to walk around.
My human feet must touch the ground.

Then magically he spoke to me
and told me what his wish would be.

He said, "What I'd love most to do
Is walk upon God's Earth with you,
To squish it's mud between my toes
Or touch my finger to my nose.

I'd love just once to walk around
With human feet to touch the ground,
But I have not two legs that swing,
I haven't arms, just these two wings."

And so we went our separate ways
In wonder and surprise.
For we'd both seen God's precious gifts
Through someone else's eyes.

budskapet: man måste ta vara på det man har, istället för att slösa bort sitt liv på att vara besviken på vad man inte har. något för mig att tänka på, och troligen för många andra också.


picture from venice, I've been in italy, remember? right before/after I took a little break from my blog <3

yes I love english, it's nicer than swedish.. haha nanana

buonanotte, buenas noches, goodnight, godnatt

italiano, español, english, svenska, bara för att ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0